ANA SAYFA
Please select your language
ENGLISH
        

Yuva Maya Sabahların Sultanı’nda!..

Yuva Maya, Seda Sayan’ın sunduğu “Sabahların Sultanı” programında, tanıtıcı reklam yaptı.

 

Sabahların Sultanı programının 24 Mart 2008 günkü yayınında yer alan reklamımızda Seda Sayan ile stand görevlisi Esin arasında geçen konuşma aynen şöyleydi:

 
Seda Sayan: Hanımlar, evlerimizde yaptığınız o müthiş, lezzetli hamur işlerinin çok kabarmasının sırrı neymiş öğreneceğiz şimdi.

 

Esin: Maya unda bulunan şekeri yiyen canlı bir mikroorganizmadır. Maya şekeri yiyerek karbondioksit gazı ve aroma üreterek ekmeğin kabarmasını sağlar.

 

Seda Sayan: Ne faydası var bu mayanın?

 

Esin: Maya %50'ye kadar protein, B grubu vitaminler, fosfor ve diğer mineraller içeriği ile oldukça zengin bir besindir. Bu nedenle bir çok canlı için çok yararlıdır. İnsanlar için somut faydaları; folik asit özelliği ile kan yapıcı özelliği bulunmaktadır, hamilelikte yeni hücre gelişimini destekler, B vitamini ile stres giderici özelliği vardır, yağ birikimini önler ve karaciğeri temizler.

 

 

Seda Sayan: Bizim hanımlar zaten biliyordur ama nasıl kullanıldığından bahseder misin?

 

Esin: 42gr yaş maya sulandırarak/ufalanarak kullanılır. Hanımlarımızın alıştığı geleneksel mayadır. 11gr kuru maya direkt una karıştırıldığından daha pratiktir. 18 ay kullanım ömrü ile de çok uzun ömürlüdür.

 

 
 
Seda Sayan: Neden Yuva Maya kullanalım?
 

Esin: YUVA MAYA; pofuduk pofuduk, yumuşak yumuşak, lezzetli hamur işleri için mutfaktaki en büyük sırrınız. Mükemmel kalitesi ile hamur işlerinde en güzel sonucu almanızı sağlıyor, tüm sevdikleriniz sizin o eşsiz lezzetinize her zaman kavuşmalarını sağlıyor. Çünkü Kabarık Usta ve ekibinin de dediği gibi “Yuva Maya; abartmıyor, çok kabartıyor!”

 

Seda Sayan: Ben bu kuklaları reklamlarda gördüm. Siz de gördünüz mü? Çok şekerler.

 

Esin: Kabarık Usta ve ekibi mutfakta geçirilen zamanı keyfe dönüştürmeyi amaçlayan Yuva Maya'nın sözcüleri. Hanımlardan önce çocuklara kendilerini sevdirdiler.

 

 
Esin: Mükemmel sonuç için Yuva maya.

 

 

 

"abartmıyoruz, çok kabartıyoruz!"

 

 

 

PAYLAŞ PAYLAŞ
YORUM YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ TARİF EKLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.
Üye iseniz lütfen giriş yapınız veya üye olmak için tıklayınız.

Yorumlar

neden o kukladan maya alanlara vermiyorsunuz

cenan - 26-06-2010 12:12
seda sayan kabarık ustadan birsürü tarif kapmıştır şimdi evde onları yapıyordur

esmossa - 13-05-2010 05:38
gerçekten bu kukladan bizimde mutfagımızda bulunsun.

duygusal - 07-05-2010 07:07
Kabarık usta kuklası çok şeker.

nilnurah - 27-04-2010 12:37
bizde kabarık ustanın kuklasını istiyoruz

nigar23 - 12-04-2010 01:43
İzleyemedim..

ecem65 - 07-04-2010 01:33
ben bir defasında sedanın programında görmüştüm .Ama tabiki bu ürünü ben o programdan önce biliyordum.

gamzemehmet - 08-03-2010 03:16
seda hanımın programı bitti sanırım bu eski bir haberdi.ama zaten ben yuvamayayı çok eskidende biliyodum yani seda hanımdan duymadım diye üzülmedim.

derviş - 23-02-2010 06:46
İzleyemedim. Acaba tekrar çıkacak mı?

myway - 04-02-2010 08:47
evet reklamın tam yeri olmuş bence

kamile44 - 12-01-2010 06:04
sabahların sultanı seda sayan mayaların sultanı yuva maya muhteşem ikili

erol141970 - 07-01-2010 12:09
sevdiğimiz 2 şey yanyana seda sayan ve yuva maya

dönedemir1972 - 07-01-2010 11:58
esin in dedğine katılıyom abartmıyoz kabartıyoz

NEVİN41 - 06-01-2010 01:42
yuva mayayada bu yakışırdı zaten

gülirana - 31-12-2009 06:27
süper

alleez - 29-12-2009 11:04
şu kukladan istiyorum yaa

aysell - 29-12-2009 02:33
yuva mayayı başka ünlülerlede görmek isteriz yakışır yuva mayaya

dino - 26-12-2009 09:36
yuva maya ve seda güzel ikil


emineburak - 25-12-2009 01:29
seda sayanı izlemediğim için tanıtımı da göremedim

gungem - 16-12-2009 01:32
evet size katılıyom

dino - 16-12-2009 02:29
seda sayan itici geliyor bana,kabarık ustanın tek başına bile reklamı havası sedayı geçer.

elif2005 - 12-12-2009 10:11
bende o kukladan istiyorum.kabarık ustayı çoook seviyorum :))))))))

seda33 - 12-12-2009 04:06
bencede cok uygun bbrı program da sunulmus yuvamaya en ıyılerııne layık olmaya devam edıyor.

hayal - 10-12-2009 11:55
seda da bence hamurlarına yuva mayaile mayaldırır

dino - 09-12-2009 05:30
güzell

rosee_ - 09-12-2009 04:16
:)))))))))))))))

nursen - 09-12-2009 03:30
:)

ozgekoc - 09-12-2009 12:11
ben bu reklamı hatırlıyorum.

CDE - 08-12-2009 04:06
yuva mayanın reklama ihtiyacı yok bence zaten mükemmel

kamile44 - 08-12-2009 03:48
seda sayana herkez çok guvenıyor doğru seçim

ataberk - 06-12-2009 11:54
bencede mükemmel sonuc için maya derim katılıyom

dino - 06-12-2009 09:00
bencede tanıtım için en iyi program sabahların sultanı

özlenaz - 06-12-2009 03:06
Tanıtım için en iyi program seçilmiş.

pink - 06-12-2009 12:35
seda sayan dediyse tamam dır.

daha çok görsek tv de yuva mayayı.

melos - 06-12-2009 10:48
programı izlemem ama tanıtım açısından mutlaka faydalı olmuştur

gungem - 03-12-2009 11:46
Seda sayanın programında Yuva mayayayı görünce çok sevinmiştim gerçekten. Çünkü yuva maya kalitesini ev hanımlarına tv ekranlarında reklamlar dışında tanıtmanın en kestirme yolu Sabahların Sultanı programı ve Seda Sayandır...

Ahmet68 - 03-10-2009 04:04
HABERLER
EN ÇOK OKUNANLAR
EN SON YORUMLAR
Site Kullanım Koşulları