ANA SAYFA
Please select your language
ENGLISH
        

Tepki Çeken Slogan Kaldırıldı



Wenice adlı çocuk giyim markasının son reklam kampanyasında ‘Çocuk İstismarına Son’ sloganıyla bu kavramı reklam malzemesi yapması, tartışma yarattı. Tepkiler çoğalınca, firma geri adım atmak zorunda kaldı…

Çocuk giyim markası Wenice, yeni reklam kampanyasını geçtiğimiz günlerde hedef kitlesiyle buluşturdu. Reklam yayına girer girmez de tartışmaların odağı haline geldi. Kampanyada kullanılan ‘çocuk istismarına son’ sloganı, hem tüketicileri hem de duyarlı çevreleri harekete geçirdi. Sosyal medyada da gündem yaratan reklam, çocuk istismarı kavramını reklam malzemesi yaptığı ve filmde kullanılan bazı ifadeler nedeniyle eleştiri yağmuruna tutuldu.

MARKA reklam ajansı tarafından hazırlanan reklam esasen çocuk giyim sektöründeki fahiş fiyatlara dikkat çekme niyetindeydi. Ancak bu eleştiriyi çocuk istismarı söylemiyle hayata geçirince, konuyu asıl anlamından uzaklaştırdığı ve kavramın içini boşalttığı gibi gerekçelerle büyük tepki çekti. Facebook ve Twitter gibi sosyal ağlarda 'Wenice'e dur de’ başlıklı kampanyalar başlatılırken tüketiciler de telefon ve mail yoluyla tepkilerini dile getirdi.

‘İstismar’ ifadesi kaldırıldı

Medyaloji adlı sitenin haberine göre, günden güne artan tepkiler ve eleştiriler karşısında, Wenice de geri adım attı ve ‘Çocuk istismarına son’ ifadesini reklamdan çıkardı.

Kaynak : Mynet Kadın

YAZDIRMAK İÇİN TIKLAYINIZ PAYLAŞ PAYLAŞ
YORUM YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ TARİF EKLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.
Üye iseniz lütfen giriş yapınız veya üye olmak için tıklayınız.

Yorumlar

çok güzel olmuş ,böyle bir kaçtane daha reklam var aslında rtük kaldırsa

sıla - 28-11-2011 11:19
böyle reklamları rtük nasıl ekrana koyuyor anlamadım.

cenan - 25-10-2011 05:04
sloganı ilk duyduğumda ben de çok şaşırmıştım acaba neden bahsedecek diye merak ettim ama öğrenince de ne alaka dedim

nıluferdonmez - 17-10-2011 09:12
AKTÜEL
EN ÇOK OKUNANLAR
EN SON YORUMLAR
Site Kullanım Koşulları