ANA SAYFA
Please select your language
ENGLISH
        

Kilo Kontrolünü Sağlayın


Verdiğiniz kiloları tekrardan aklmamak için kilonuzu koruma önerileri.

. Yemek saatinde yalnızca yemeğe odaklanın. Televizyon seyretmeyin, telefonla konuşmayın ya da bilgisayar başındayken yemek yeme alışkanlığını bir kenara bırakın.

. Yemeğinizi bitirmeniz en az 20 dakika sürmeli. Hızlı yeme alışkanlığınızdan vazgeçin. Beyinin doyduğunu algılaması ortalama 20 dakika sürüyor. Bundan daha kısa bir sürede, hızlı yemek yerseniz normalde yiyeceğinizden çok daha fazla yemek yemenize neden olabilir.

. Kilo alma riskini düşürmek-öğün geçiştirmek
Yemeğinizin baharatlarla daha lezzetli bir hale getirin ve yediğiniz her lokmanın tadını çıkartın.

. Mutlaka bir sofra hazırlayın böylece beyninizin tam bir öğün yediğini hatırlaması daha kolay olacaktır.

. Bir şeyler atıştırmadan önce mutlaka kendinize aç olup olmadığınızı sorun. Eğer bir paket cipsi sadece can sıkıntısından yemek üzereyseniz, bu soru onu yememeniz gerektiğini size hatırlatacaktır.

. Sofrada yemek yiyor olsanız da bazen aile ile ya da arkadaşlarla yenilen yemeklerde muhabbete dalıp yemek yediğinizi unutabilirsiniz. Böyle bir durumda durun ve yemeğinize geri dönün.

. Araba kullanırken ya da koşuşturma arasında öğün geçiştirmeyin. Kısa bir süre sonra yine acıkma ihtimaliniz oldukça yüksek olabilir.

Kaynak : Mynet Kadın

YAZDIRMAK İÇİN TIKLAYINIZ PAYLAŞ PAYLAŞ
YORUM YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ TARİF EKLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.
Üye iseniz lütfen giriş yapınız veya üye olmak için tıklayınız.

Yorumlar

atıştırmaya paydos

nıluferdonmez - 08-10-2011 07:34
AKTÜEL
EN ÇOK OKUNANLAR
EN SON YORUMLAR
Site Kullanım Koşulları