ANA SAYFA
Please select your language
ENGLISH
        

Hamilelikte Doğru Beslenme


Annelerin hamilelik döneminde doğdru beslenmesi bebeğin sağlıklı zihinsel gelişimine yardımcı olur.

. Hamilelik süresince çay-kahve tüketimi azaltıp, ayran, süt, taze meyve suları için.

. Mevsime uygun sebze ve meyveleri çok iyi yıkayarak tüketin.

. Sigara, alkol kullanmayın ve sigara içilen ortamlarda bulunmayın.

. Haftada 2 gün tavuk ya da hindi, 2 gün kırmızı et, 2 gün balık ve 1 gün kurubaklagil tüketmeye çalışın.

Hamileler İçin Besinler

. İçeriği tam bilinmeyen, koruyıcı ve tatlandırıcı içeren, çok tuzlu, salamura, konserve gıdaları ve hazır içecekleri tüketmeyin.

. Tuz alımınızı doktor tavsiyesiyle düzenleyin.

. Yemek ve salatalarınızda zeytinyağı ve diğer sıvı yağları karışık kullanın.

. Beslenmenize ana besin gruplarını içerecek şekilde çeşitlilik kazandırın.

. Günlük gıda alımınıza göre eksik kalan besin grupları için doktorunuza danışarak gerekli multivitaminleri ve Omega-3 desteklerini kullanabilirsiniz.

Kaynak : Mynet Kadın

YAZDIRMAK İÇİN TIKLAYINIZ PAYLAŞ PAYLAŞ
YORUM YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ TARİF EKLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmış olmalısınız.
Üye iseniz lütfen giriş yapınız veya üye olmak için tıklayınız.

Yorumlar

güzel bir bilgi paylaşımı olmuş

güliz - 22-09-2011 10:24
AKTÜEL
EN ÇOK OKUNANLAR
EN SON YORUMLAR
Site Kullanım Koşulları